Clogs Clogs Clogs

Jeg var jo ude og besøge Friis og co som i nok efterhånden har fundet ud af . Der har været meget træthed omkring lige præcis Friis i bloggeverdenen, og mange læsere ytre at de er ved at være godt trætte af Friis og Co . Det må jeg ærligt undrømme at jeg er lidt ked af at i syntes FOR SE LIGE DE HER CLOGS! .. Haha, ja jeg ved godt det var lidt en underlig start på et indlæg, men Friis har nemlig satset meget på at lave deres egne fortolkninger af clogs i deres efterårskollektion, og jeg syntes de er blevet super seje!

Og ja, nu ved jeg godt at der nok er nogle der sidder derude og tænker “Blaaaaaah endnu et Friis og Co event, flere Friis og Co ting, han har godtnok solgt sig selv”, men det syntes jeg nu ikke jeg har .. Jeg har nemlig været til tidligere Friis og Co events hvor jeg ikke har skrevet om noget! Men dem her . De er hotte og de fortjener en plads på bloggen . Jeg kan især godt lige det første par!

I think you already know that I’ve been at the Friis & Co showroom to see the fall collection, but you’re gonna get some more . I really loved that Friis & Co has really taken the clog-trend to them ‘cus god they’re amazing! I loved every single of these clog-styles, and i really wish i could wear a pair myself!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Clogs Clogs Clogs

  1. Jeg synes nu også friis laver nogle super fede ting!

    wemaketherules.wordpress.com

  2. hej mikkel,
    ved du maaske hvor meget clog’sne paa billede nr 2 ca koster :-) ?

  3. Fuck de andre – Friis & Co. er virkelig kommet på kortet, når det gælder sko; har investeret i utallige stiletter og ELSKER dem – føler mig som det sygeste shit, når de er på !

    Skal HELT sikkert eje de øverste, i BEGGE farver; bliv endelig ved at blogge om Friis & Co. – på forhånd tak!

    /Linda

Skriv et svar

