Dion Lee

Alle mennesker har set de her billeder i et eller andet format, men jeg ville vise dem her alligevel da jeg virkelig finder denne her designer interessant . Designeren hedder Dion Lee og lige nu igang med at tage modeverdenen med storm med sine fantastiske kreationer, der har et gennemgående pastelfarvet tema . Personligt er jeg helt vild med de forskellige snøredetaljer der sammen med det flæsede stof skaber en tekstur der er i en klasse for sig selv . Og så er jeg jo forresten også ved at forelske mig godt og grundigt i hele pastelkonceptet .

Dion Lee fremviste sine kollektion under den nyligt overståede Australske modeuge, og lige siden har han været på alles læber i sær efter at Tommy Ton viste disse billeder på sin blog . Og som Tommy Ton så fint udtrykker det så er Dion Lee en designer at holde øje med . Forresten beklager jeg at det er et totalt billederip, men det er i simpleste forstand de bedste billeder der er at finde af kollektionen på nettet . Og hold op hvor jeg finder den inspirerende!

Dion Lee has been on everybody’s lips since he showed his collection at the Australian Fashion Week which recently ended . Tommy Ton posted these amazing pics shortly after the show and i fell in love instantly . The pastels, mixed with the crazy textures is simply to die for, and i sincerely mean it when i say that this collection got me hooked on pastels . As Tommy Ton said Dion Lee is the designer to watch, and i couldn’t agree more!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Dion Lee

  1. Med min egen com ude af drift har jeg været en smule bagud, så har endnu ikke set de her billeder, men du har ret. Nøjh hvor er det utrolige! Det sidste piece man kan se virker helt utroligt, bestemt noget jeg kunne finde på at gå i hvis det lige havnede i min garderobe *wishfull thinking*

Skriv et svar

