Craving ..

Jaaa, jeg ville bare lige vise jer denne lille sag der ligger i min vindueskarm lige nu, og lokker mig . Det er nemlig den lækre pil fra forrest & Bob’s Black Series . Den har min gode ven Kuno nemlig købt for ikke så længe siden og jeg craver den for vildt . Jeg har jo allerede korset fra Black Series i to forskellige farver .. Men pilen ville skam heller ikke gøre mig noget!

Forrest & Bob Black Series – 450 kr.

Så nu er spørgsmålet bare om jeg craver den nok!

This little piece is right now lying on my dresser and because i borrowed it from one of my friends who’s recently bought it . The necklace is from the Forrest & Bob black series, and i already have some jewellry from that line so it’s just a question of me craving this enough?

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Craving ..

  1. KØB DEN!! Jeg vil ha den i guld, men kan ikk finde ud af hvor jeg får den henne :( SNØFT

  2. caroiineb

    Køb den!! Jeg går med min hver eneste dag – de smykker passer simpel hen til alting!

  3. oh i like it xxxxxxx

Skriv et svar

