FAA

HIV og AIDS er et stort problem i hele verdenen, og som homoseksuel mand føler jeg især at det er tæt på mig . Derfor bliver jeg også utroligt glad for tiltag som f.eks. Fashion Against Aids hos H&M hvor en del af overskuddet fra salget af kollektionen går til projekter til fordel for HIV og AIDS-ramte unge .

Blandt mine favoritter i kollektionen kan f.eks. findes ting som læderjakken og så syntes jeg også det er super fedt at de har lavet telte, og sådan et kunne jeg super gerne tænke mig at få fat i også .

HIV and AIDS is a huge problem in the whole world and as a gay man, i feel that it’s very close to me . Therefore i get especially happy when brands do things to support HIV and AIDS related things, and i feel that one of those are Fashion Against Aids which H&M does, where a part of the proceeds goes to support projects which help HIV and AIDS infected  young people . I especially like the leather jacket and then i also like the fact that they’ve designed tents and sleeping bags!

1 kommentar

Filed under fashion, News, trend

One response to “FAA

  1. uh. kjolen på 2.07 er lige i skabet. og sleepingbags.. det må jeg vidst kigge på til jeg skal på festival!

Skriv et svar

