Cape #2

Ja som tidligere nævnt var der faktisk ikke kun en kappe hos Friis og Co, men flere og jeg var helt forelsket i dem begge . Denne her prøvede jeg også og poserede på et par billeder og Emily snapshottede det her billede af mig som jeg selv syntes er ret godt .

Iiiiih jeg syntes det er et sejt billede . Er det ulækkert at sige det om et billede af en selv? Nej vel? Nå men jeg elsker det i hvert fald . Og kappen ikke mindst som også rammer forretningerne medio Juni, og hold op hvor jeg glæder mig .

I am not done with the capes and this one is also from Friis & Co, and will also hit stores medio june . I love this one to so it’s gonna be though when they hit stores!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Cape #2

  1. You’re rocking these capes… I almost want one!

  2. Haha, nej nej det er sgu iorden (: man må gerne være lidt selvglad :b

Skriv et svar

