Vlog #3

Så er der lidt mere i posen!

Here’s a little more for you guys!

10 kommentarer

Filed under Mikkel, Vlog

10 responses to “Vlog #3

  1. Synes det er rigtig fedt med streetstyle :D Så mere af det <3

  2. Signe

    Love your streetstyles + vlogs… Fortsæt, fortsæt, fortsæt :)

  3. Elsker streetstyle! Som du selv siger, finder man ret meget inspiration derfra. KEEP EM’ COMING :)

  4. Fie Lerche

    So cool, so cool so cool!!! Hvor er det fedt med Vlog. Glæder mig til flere :) Synes også det er helt kanon med street style, og fedt at se en masse forskellige styles. Super fedt.

    God aften. (nat??)

    Fie :)

  5. skønt med endnu en Vlog og yeees we like street style :D
    keep going :D

  6. Caroline

    Mikkel du er bare skøn! Mere streetstyle, mere vlog! Elsker at følge med! :D

  7. Louise

    Thumbs up for street style og Vlog !

  8. Jeg ELSKER streetstyle. Da jeg selv kastede mig ud i det der blogging, var det faktisk mine intentioner at lave streetstyle, for tanken on en blog kun med mig, synes jeg var lidt skræmmende hehe. Som du selv siger er det jo også en genial kilde til inspiration :)

  9. Du har virkelig fået startet en hel “dille” her med de der vlogs, flere og flere begynder at snakke om det xD

    Synes helt klart du skal fortsætte med streetstyle, det behøver jo ikke være mesterkvalitet, så længe man bare kan se outfittet, hvilket du da har klaret super godt so far (:

  10. Skøn Vlog. Og jeg elsker streetstyle, så forsæt endelig med det!!!

Skriv et svar

