Streetstyle – Caroline

I går da jeg var til presserunde rendte jeg ind i Caroline på strøget, og Caroline har jo en fantastisk stil . Caroline og jeg er begge modeller hos elite, men det gik først op for mig hvor jeg kendte hende fra da jeg havde taget billeder af hende . Jeg syntes hendes afslappede stil er helt igennem fantastisk og hendes skødesløse look kan man da heller ikke andet end at elske!

Selvom det er forår var det alligevel en kølig dag i går i København og Caroline var selvfølgelig klædt efter vejret, men dog syntes jeg det er helt fantastisk at hun skaber lidt sommerlige referencer i sit outfit alligevel med solbrillerne!

At Strøget yesterday i ran into my fellow Elite model Caroline, which I didn’t recognize until i finished photographing her . Her spring style was very much affected by the weather, and i really loved how she created a very summerly feel by throwing on some sunglasses . Amazing outfit!

2 kommentarer

Filed under Streetstyle

2 responses to “Streetstyle – Caroline

  1. Hold kæft, hun er lækker!

  2. Gode sko. De er sex. Men jeg kan ikke opstøve dem nogen steder, desværre.

Skriv et svar

