Cape

En del af Friis og Co’s AW10-kollektion er nogle forskellige kapper, som jeg personligt syntes er super fede, og jeg prøvede dem på, og har efterfølgende forelsket mig lidt i denne her lidt Alexander Wang-inspirerede kappe, som er på exspress og lander i forretningerne medio Juni ..

Jeg tror blandt andet at det er det super fede snit i kappen jeg er helt forelsket i, og jeg er lidt bange for at jeg kommer til at købe den .. Hvad den koster kan jeg ikke helt præcis huske, men jeg håber at Mia læser med og lige smider mig en mail i nakken så jeg kan skrive den under billedet! Hvad sys i?

One of the things in the new Friis & Company collection is different capes, inspired by Alexander wang, and this one especially fell in my taste . I really like the simplicity in the cape and the colours are amazing to! The cape is on express and will therefor hit stores medio July, the price i have forgotten by i hope that Mia is reading this so i can put it up ASAP . What do you think?

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel, News, trend

3 responses to “Cape

  1. Jesper

    Super fedt!
    Har selv lige købt en Daniel Palillo cape, er absolut forelsket i kappe-moden :)

  2. Emma

    Jeg synes ikke helt at den duer med de korte ærmer – så skal man ihvertfald have en langærmet indenunder.
    Ellers er den faktisk ret cool.

  3. Mia

    Hej Mikkel.
    Tak for sidst. Kappen koster 449,- og har levering i juli.
    kh
    Mia / Friis & Company PR

Skriv et svar

