Shoes

Jeg er mega træt, og er lige kommet hjem fra pressehygge hos Friis og Co og H&M som blev lidt sent, men der var en masse søde bloggere til stede og vi havde en lang snak med en masse sjov imellem . Jeg ville bare lige vise jer Christina fra H&M’s sko som jeg virkelig godt kunne lide, og samtidigt kunne jeg også rigtigt godt lide hendes forårsfriske bukser .

Jeg fik dog ikke fat i hvor nogle af delene var fra, men fed kombi det er det sgu!

Just got home from a press round at H&M and Friis & Company, and god i’m tireed but i just wanted to show you these shoes that Christina from H&M wore today . I am soooo inlove with them . And i really like the whole combo eith the summery pants . Unfortunately i don’t know where any of it is from ..

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

Skriv et svar

