David Andersen

I modeugen så jeg denne blazer fra David Andersen på runwayen og jeg forelskedes straks i den . Da jeg så var oppe og besøge Maria på Gregersen PR var jeg så heldig at de repræsentere David Andersen, så jeg fik prøvet en masse af tøjet på . Jeg tror desværre at jeg bliver nødt til at se om jeg kan enten DIY’e mig frem til denne her eller ikke mindst spare sammen til the real deal for hold op hvor er den fed!

David Andersen er helt klart en af mine favorit-menswear designere . hov og så har jeg forresten også fået nye bukser, som jeg har på på det der billede . De er bare ret stramme, så jeg kommer til at ligne en rigtig badutspringer!

Earlier this week i visited Maria at Gregersen PR and amog other things they have David Andersen as a client, and I’ve really loved his designs since last fashion week . I saw this blazer on the runway back then, and i got so psyked to finally try it on . I think i have to start saving to get this, ‘cus good it’s amazing!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

4 responses to “David Andersen

  1. Mor.

    He he så den jakke i tv i går aftes og tænkte faktisk på dig..

  2. Sofie

    Jeg så den på Silas Holst i “De fede trin” i går og undrede mig over hvor den var fra, og nu har jeg svaret:) Den er møgfed!

  3. Den er jo top-lækker! Og synes ikke der er meget badutspringer over dig :)

Skriv et svar

