A little backstage!

Såååååå er jeg landet herhjemme efter en lang dag ude i Kløvermarkens Tennisklub . Vi har skudt 6 billeder til bladet der allesammen er blevet helt igennem fantastiske . Jeg var især vild med stylingen der ramte mig lige i hjertet og jeg glæder mig så meget til at vise jer det hele . Den lækre model vi skød med var Sophie fra 2pm, og hun er en af de upcoming stjerner i den danske modebranche . Samtidigt er hun kun fjorten år gammel og SUPER sej! Respekt til hende .

I kan jo trykke på billedet for at se det lidt større .. Det her er alt det backstage i får fra det her shoot, de andre billeder skal nemlig bruges i bladet til en lille collage! Er hun ikke bare ALT for mega pæn? Jeg er forelsket ..

Juuuuust got home from my shoot for the mag, and it was AMAZING! .. The model called Sophie from 2PM is simply amazingly beautiful and one of Denmarks upcoming stars . Other than that she’s SO easy to work with . I really love everything about her!

5 kommentarer

Filed under fashion, Mikkel

5 responses to “A little backstage!

  1. Hvem har taget billederne ? (supersmuk model)

  2. Gorgeous! I love her top as well, do you know who it’s by?

    x
    duck

  3. Helene Vang

    Er den ikke fra Carin Wester?

  4. Billederne er taget af Niklas Højlund, som er en super god fotograf, og toppen er fra Carin Wester jo :)

    The top is Carin Wester ..

  5. Hvor er hun skødesløst smuk!

    Love G.,
    kingdomofgina.blogspot.com

Skriv et svar

