Plastic

I dag har jeg gået København tyndt med den søde Maria, for at finde tøj til et shoot vi skal skyde i morgen . Det var super hyggeligt, og gik super godt . Vi fik bla. lov til at låne disse frække basser fra Prada, som jeg faktisk bedre kan lide end dem der har været lidt mere fokus på, som ligner en lysestage .

Jeg ved ikke hvad der er sket for mig med de der clogs der, men jeg er helt vild med dem for tiden, og denne her plastik-fortolkning syntes jeg bare er super fed . Glæder mig til at se hvordan den ender med at se ud på billedet!

Today i went shopping for clothes to use in a shoot tomorrow that i am co-styling with Maria . We luckily got to borrow these nice sandals from Prada, and i really love the plastic look of them . I don’t know what’s with me and clogs these days but i seem to be head over heels inlove with them . Especially this plastic version gets me going!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Plastic

  1. uha :D – hvor meget skulle man give for sådan et par? :D de er da alligevel rimelig rå!

  2. Årh, de er superfede!

  3. De kostede vidst 5300 så vidt jeg husker :)

  4. Pingback: CHANDELIER « FUCK SEX – We just want clothes

Skriv et svar

