VLOG #2

en lille weekend hilsen!

A little weekend treat!

9 kommentarer

Filed under Ikke kategoriseret, Mikkel

9 responses to “VLOG #2

  1. Stine

    Lige over Mikkel – Lige over ;)

  2. Emelie

    haha kinda scaring, but freaking nice!

  3. Hæhæ, freaky ting din hals gør der til allersidst! Men du ser sgu godt ud :D

  4. Bethina

    hvor er det super fedt med en videohilsen! :D det kunne evt. bruges kreativt i forbindelse med tøj, stemningsbilleder osv. i fremtiden? :)

  5. Sofie

    “Jeg har drukket en hel flaske champagne så jeg er måske liiiidt fuld… ”
    Haha jeg er vild med videoen:D

  6. Monea

    Hahahaha!
    Hvor er jeg dog vild med dig når du er “liiiiidt” fuld.
    Well, din painting var vildt smart, lidt overdrevet, men på en god vildt anderledes og interessant måde.
    Og yaaay! Efter dine videohilsner er jeg blevet endnu mere vild med at tjekke din blog. ^-^

  7. Michelle

    Hahahaha.
    Jeg elsker også det der “liiiiidt fuld”
    og dit KNUS til sidst.. sødt sødt sødt og samtidig utrolig sjovt! Og enig – uhyggeligt med din hals :P

  8. Emma

    Haha, hvor er du dog dejlig og se og høre på!

  9. highstreetstyles

    Du er alt for grinern Mikkel!

Skriv et svar

