Outfit

Jeg sidder lige nu og får ordnet hår til anden dag af Wella shootet, and i am having a blast . Det er nemlig sjovt, og ikke mindst hyggeligt! Jeg har fået farvet mit hår mørkebrunt og ikke orange . Jaaaa jeg ved det godt jeg er ond! Men jeg ville lige tage lidt pis på jer!! Nå men farven er jo et og for sig, men jeg ville også lige vise jer det her stille og rolige outfit spicet op med en lille halskæde som faktisk er den kære bodychain fra H&M .

Cheap Monday Jeans, Cheap Monday Tank, H&M Necklace

Senere skal vi ud på location og skyde hvilket jeg glæder mig rigtigt meget til, for vi skal køre i sådan en super fed bus, og det hele bliver meget Topmodel-agtigt, og så er der galla på skolen i aften! .. Måske i får et lille outfitupdate, man ved jo aldrig!

I am getting my hair done for the second day of my Wella shoot, and i am really excited to go do it, because were going in a bus and it’s gonna be all Topmodel-ish! This outfit is really simple but i love to spice it up with the necklace from H&M . Later i am going to the gala at my school and i really look forward to it, because i have a kinde special outfit planned . Maybe you’ll get an update later!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

5 responses to “Outfit

  1. hvor er du lækker Mikkel! ;D

  2. Anne Sophie Hoel

    Awww Stunning! Du r så gennemført smuk din hottie ;))

  3. Nanna

    Der fik du mig godt nok.. jeg tænkte også;”orange hår?:0 Han er i hvert fald ikke ked af det :D”

    Men så alligevel tror jeg du ville være en af de få der kunne rocke det look!

    Fedt billede!

  4. Tenna

    Æhjjjj altså du sku’ ikk løbe mange gange rundt om min seng! :) haha, god fest i aften.

Skriv et svar

