Topshop Makeup

Så er det idag at Topshop’s Makeuplinie er blevet lanceret, og det er sket med et stort event i forretningen i London, men heldigvis er make-uppen også blevet tilgængelig online, sådan så alle i tøser derude kan få lidt godter i posen, til billige penge . Make-uppen er selvfølgelig billig, men skulle også have en rigtig god kvalitet, om det så er sandt skal jeg ikke kunne sige, da jeg jo desværre ikke har prøvet det, men det lyder da ret godt!

Parma Violet, Gone Fishing, Kiss and Tell & Bees Knees – ca. 50 kr. pr. stk

Jeg er især blevet lidt smålun på farverne i deres neglelakker, og især den nederste kan jeg rigtigt godt lide! Der er bare et eller andet med pasteller og især pastelgul jeg er ved at blive lidt smålun på . suk .

Today’s the day where Topshop launched it’s own make-up range and it was celebrated with an event in the London store, but luckily for everybody not in London it’s also available online to shop, for all you Topshop lovers! I especially love the colours for the nailpolish, and the pastels . The Yellow is especially striking to me .

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

