Soundtrack of my life #1

Nu har jeg efterhånden postet en masse sange jeg godt kan lide, og nogle af dem er virkelig nogle som jeg rigtigt godt kan lide . Som i rigtigt rigtigt godt . En af dem er denne sang med Hot Chip . Den er virkelig skøn!

Udover det sidder jeg bare herhjemme og cillaxer lidt . Er helt bustet, selvom man ikke skulle tro det var så hårdt at stå foran et kamera og spille lækker .. Men det er det åbentbart!

Senere står den på clubsandwiches og hygge med Mandslingen . Det er nok det jeg glæder mig mest til!

I’ve uploaded quite a lot of songs during my time as a blogger, and some of them can really be called the soundtrack of my life . You know, during those moments where you could only imagine the music that would play if it were a movie . This song by Hot Chip is one of those! God i love it .


Skriv en kommentar

Filed under ugens guf til din ipod

Skriv et svar

