WOW!!!

Lige nu sidder jeg på Wella studiet på Falkoner Alle og får preppet hår til et photoshoot jeg skal lave i morgen og i overmorgen, for Wella . Som i kan se er håret ret vildt .. Jeg glæder mig personligt rigtigt meget til at skulle rocke det her nye orange look!

Nå men jeg ville egentlig også hurtigt sige at jeg tweeter og blogger live fra shootet de næste to dage, så hvis i har lyst til at følge med kan jo følge via knapperne ude i sidebaren!

Right now i am at the Wella studios getting my hair prepped for a shoot i am gonna do the next two days, and i really like my new orange hair do . I just wanted to show it to you guys and then of course let you know that I’ll be liveblogging and tweeting from the shoot so if you’re interested press some of the “follow” buttons in the sidebar!

5 kommentarer

Filed under Mikkel

5 responses to “WOW!!!

  1. Liv

    Elsker wella :) Håber det bliver flot.

  2. ginajaqueline

    CRAZY! hvor´du sej.. haha

  3. det orange hår var måske lidt en joke :)

  4. ginajaqueline

    øv!!!!! HAHA

Skriv et svar

