Outfit

Jaaaa, undskyld først og fremmest for den liiidt dårlige kvali på billedet, men man kan godt fornemme det ikke? Idag har jeg sagt farvel til farverne og hevet min samsøe samsøe tee fra sidste år ud af skabet . Jeg kan vildt godt lide den fornemmelse det skaber at der ikke er nogle farver men at der bliver skabt et mønster med lidt forskellige farver alligevel .. Det er i hvert fald en af mine yndlingstees . Og som i kan se er jeg ret glad for min grå trøje/læderjakke kombo!

First and foremost i apologize for the lacky quality on the pic .. It’s a quick iPhone snapshot .. I didn’t really feel for colours this day, so I wen’t for the monochrome look with my Samsoe Samsoe tee from last summer . I really like the colour play the different tones of black and grey creates, so it’s perfect for a monochrome day . I btw like the grey shirt/leather jacket combo as you’ve might noticed ..

Skriv en kommentar

Filed under Klædeskabet, Mikkel

Skriv et svar

