Engagement!

Jeg sad lige på NJAL og tjekke sager ud, og jeg faldt over denne her ring hvor stenen ligner lava . Jeg ved ikke hvad der sker for mig og overdrevede smykker for tiden men et eller andet er der . Jeg føler mig virkeligt som en af Hollywoodfruerne, og jeg er da også sikker på at hvis jeg havde en million milliard kroner, så ville jeg bruge dem alle på bling bling . Denne her ring er lavet af Quartz ..

Volcano Ring – ca. 40000 kr

Det er især den pæreformede sten der gør mig helt vild i varmen, og jeg håber lidt mandslingen læser med derude, for denne her kunne jeg godt tænke mig som forlovelsesring! Ikk’oss skat?

I am all struck, i think i just found my engagement ring! This pearshaped whitegold ring is really the most appealing thing I’ve ever seen .. And I hope my BF is reading this, ‘cuz honey . This is the engagementring!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration

2 responses to “Engagement!

  1. klarapauline

    Den ville jeg gerne eje :)

  2. Den er virkelig fed!
    – vi må håbe din kæreste forstår dit lille hint ;)

Skriv et svar

