Streetstyle: 1. Maj

Jaaah, jeg faktisk lidt mere streetstyle oppe i ærmet til jer, for jeg legede nemlig lidt streetstyle-fotograf d. 1. Maj i min guld-dame brandert . Faktisk er jeg ret overrasket over mit talent for det streetstyle der, og jeg tror da helt klart at de ter noget jeg skal eksperimentere med i fremtiden!

Nå men her er nogel piger jeg faldt over der havde en ret svedig stil i mine øjne ..

Og som i kan se så var det ikke kun kampstemningen der var der 1. Maj men også festivals-stemningen, der var i hvert fald en masse lækre tøser, i lækkert afslappet tøj, der samtidigt så super fedt ud! Jeg er helt vild med stilen på hver af en af disse tøser, og jeg elsker især de personlige fortolkninger af trends som f.eks. striber, pels, solbriller osv. Thumbs up til jer tøser!

There’s a little more streetstyle for you guys, and this time it’s from the 1st of May which is the the international fighting day for the working people . In Denmark we celebrate this day by gathering in one of Copenhagens biggest parks, and this not only dragged out fighting people, but also stylish people . As you can se the festival-mood was there, and these girls where some of my favourite ones there . I especially loved the way they interpreted trends like stripes, sunglasses and fake fur . Thumbs up to you guys!

3 kommentarer

Filed under Streetstyle

3 responses to “Streetstyle: 1. Maj

  1. Elsker streetstyle billeder!
    Keep em’ coming :D

  2. Sofie

    Yaaay mere streetstyle.. Det er fantastisk!:)

    P.S. Kender du pigerne, eller er det bare nogle “tilfældige”?:)

  3. Det er tilfældige alle sammen :)

Skriv et svar

