iPhone Streetstyle

Hvad gør man når man er handicappet og ikke har noget kamera, fordi man glemmer det hjemme hos sin ven? Man bruger da sin iPhone, og det er lige præcis det jeg gjorde idag hvor jeg samtidigt fik en svedig idé .. Hvorfor ikke lave et lille indslag her på bloggen med et streetstyle-billede taget på iPhonen? Would you like that?

I så fald i syntes det er en god idé så er der et eksempel her . Det her Victoria, hun er rigtigt sød og hun går på min skole .. Jeg snapshottede hende lige idag fordi jeg syntes hendes hvide blazer var super flot . Og så syntes jeg generelt hendes outfit var ret fedt også . Udover det så er jeg skide misundelig på hende fordi hun har det fineste lange hår, der altid krøller super flot .. Alt i alt, god stil fra Victoria!

What do you do when you haven’t got your camera on you? You use your iPhone and that got me thinking . What about me doing some streetstyleshots where i only use the iPhone to do them . I know that it doesn’t do as high quality as the ordinary camera but it works out fine in this pic for example .. thisis Victoria, she is in the same school as i, and i really love the look of her blazer thrown over a casual tank, and some nice jeans . Other than that i love her hair . So healthy! What do you think about the iPhone-streetstyle idea? Do or don’t?

8 kommentarer

Filed under fashion, inspiration

8 responses to “iPhone Streetstyle

  1. Synes det er en pisse fed idé Mikkel! (:

  2. Helene Vang

    cool ide:)

  3. Sofie

    Superfed idé! Fortsæt med det:)

  4. Vildt fed ide, glæder mig til at se mere, men går du på Ørestad gymnasium – har lige været der i dag og i går på introuge, ret fedt sted ;)

  5. Marie BM

    Mere streetstyle!! :D

  6. Er glad for at i syntes det er en fed idé! Vil bestemt fortsætte ..

    Og Agnes, jeg går på Ørestad ja ;)

  7. Ha ha, surt jeg først finder ud af det i dag, det var min sidste dag der, ellers kunne jeg ha’ kigget efter dig, det kunne have været ret sjovt at møde dig ;) (fedt at se dig på din vlog)

  8. Helt klart en keeper ide Mikkel. Dem synes jeg sgu du er fuld af for tiden? Alt for os tilsyneladende, kudos xD

Skriv et svar

