This weekend ..

.. var sindsyg . Jeg helt smadret i dag, i stemmen i kroppen og i hovedet . Har simpelthen ikke festet så meget længe som jeg har gjort denne weekend, hvor jeg tidligst er gået i seng klokken 6 hver morgen, torsdag, fredag og lørdag . Nu prøver jeg at være skolemenneske, men overspringshandler for meget! Jeg går aldrig i byen igen . Ikke før næste weekend!

H&M Bodychain, H&M Blazer, Cheap Monday Tank

Til fødselsdag i fredags havde jeg det her på, og det var faktisk en super hyggelig fødselsdag i en lækker lejlighed på Vesterbro! Samtidigt er jeg rigtigt glad for min bodychain . Den kan være alt fra bodychain til halskæde, og udover det elsker jeg et være draperet i kæder . It’s real love!

I haven’t had a weekend this crazy since .. uhmm .. never, and i got a soar troath and a soar body in return .. Thursday i was out with the school, we wen’t to some different bars, Friday i was at a B-day party with my BF, and we wen’t to some different bars after that, and Saturday I went to the park with my school, got drunk and met with Mathias and Uffe to go to some bars!

Btw i am sooooo happy about my bodychain, ‘cuz it’s really an all-round cool thing . Both works as a body-chain and a necklace! IT’s LOVE!

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “This weekend ..

  1. Helene Vang

    Du fyrer den af derovre på øen.. nice. !

  2. Sounds like a fun weekend! Like the body-chain, I really want a Fannie Schiavone one, sigh…

    xx
    Duck

Skriv et svar

