Rockin’!

Jeg sidder lige her til smafundsfag, og har helt zonet ud . det er lidt svært at holde koncentrationen når man sidder og tænker tilbage på weekenden . Den var seriøst en af de bedste weekender jeg har haft længe, og jeg savner den allerede! I weekenden slæbte Uffe Mathias og jeg med til privatfest, og så satte vi den her sang på . Den er faktisk vendt tilbage som en af minde yndlingssange ..

Og ja, den er gammel, men den er tidsløs! SUPER FED! Og jeg er forresten en af dem der siger Rakka Makka Don!

I have nooooooo backbone right now . Can’t focus AT all, but how could you when you think about the weekend i had? A lot of great memories there . This saturday Uffe draggen Mathias and I to a private party where this song was played . I love it! It’s coming back on my favourtie song-track! And i am btw one of the people who sings Rakka Makka Don!

4 kommentarer

Filed under ugens guf til din ipod

4 responses to “Rockin’!

  1. Nanna

    Åh, den her minder mig om min barndom ( og det skal lige siges at jeg ‘kun’ er 15 ), tidløs, og catchy på en eller anden vildt mærkelig måde!
    Jeg er vidst også en af dem der siger Rakka Makka Don.. pinligt, hvad er det egentligt de siger rigtigt?!

  2. Tina Caritas

    Total sjovt.. Det har jeg også altid sagt, men kan nu høre at det slet ikke er det de synger.. pinligt :)

  3. Sofie Amalie

    Elsker den sang, totally old school but whatever. @Nanna de siger “Rock The Microphone” der er lavet en facebook side for alle os der siger det forkert :)

  4. Feline

    hej mikkel.

    det var sjovt at støde på dig på den mørke tagterrasse :)
    (og tak for bomfunk.. det hører man alt for sjældent)

    keep up the good work!

    hilsen feline

Skriv et svar

