Hardcore Armor!

Jaaaa, det var en rigtigt sjov aften i går, hvor vi dansede meget i en lejlighed på Vesterbro, hyggede på Cosy og fyrede den af på Proud, og jeg må indrømme at jeg ikke har haft så god en aften længe . Jeg fik catchet op med alle mine piger og vi fik snakket om alt muligt!

Jeg ved godt at jeg skal være mere personlig, og her om lidt snupper jeg også kameraet og smutter i fælledparken, men jeg ville faktisk vise jer de her fede leggings fra Sass & Bide . Man så dem godt på runway’en tidligere på året, og der blev jeg hurtigt lettere betaget af dem . Nu er de så landet i webshoppen og jeg bliver ambivalent . Hvorfor?

The Bullet Panelled Leggings – ca. 8000 kr.

Jo, fordi jeg syntes de ligner noget man kan få i Gina Tricot! De er fede det er slet ikke det, men jeg er bare bange for at de ender med at se for billige ud og der har vi jo så lidt et problem . For hvem gider at give 8000 kr for noget der ser billigt ud . Hvad siger du?

I saw these Sass and Bide leggings on the runway, way back when, and i kinda like the design but i feel a little weird about it to . I mean, it ends up looking a bit cheap, and who want’s to pay a lot of bucks for something looking cheap? Not me!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Hardcore Armor!

  1. Juanita

    Det virker som om, du ikke tager folks råd til efterretning…?
    Nå, men anyway – jeg synes, der skal mere fra din hverdag ind på bloggen; Ikke bare fund fra nettet, for, with all due respect, så kan man jo selv finde alt det her. Det er skrevet i den bedste mening, fordi jeg synes, du virker som et spændende menneske, og jeg ønsker derfor, at du bliver mere synlig. :-)

    /Juanita.

  2. Det var faktisk lige sådan et indlæg jeg efterlyste :) Moderelateret, men med en mere personlig vinkel på designet!
    Tak :)

Skriv et svar

