Summer Song!

Jeg har fået nogle rigtigt interressante kommentarer i går, som jeg vil sætte mig ned og svare på hurtigst muligt, og jeg elsker at i skriver . Det skal i bare vide, for jeg vil hellere have at i skriver og vi så kan prøve at rette op på nogle af problemerne sammen, end at i bare smutter, men jeg har allerede taget det godt til eftertanke det i har sagt, og lige nu går jeg og tænker over hvad jeg skal svare .. Ikke fordi det skal være så svært, men mere fordi jeg gerne vil have at i får et ordentligt svar .

Indtil da vil jeg bare dele den her sang med jer som er en af mine absolut favoritter lige nu . den bliver kaldt for sommersangen i min omgangskreds og det er simpelthen den sang der skal definere min sommer!

Og det er egentligt sjovt at man har det på den måde ikke? at der er sange der kan definere ens somre . Sidste år kan jeg ikke engang huske hvad for en det var, men jeg ved at når den bliver spillet i radioen, så er der en masse minder der vælter ind over en, og man føler sig så lykkelig indeni . Jeg glæder mig til at det er sommer igen for så skal jeg opbygge nogle helt nye minder som jeg kan tænke på når jeg hører denne her sang . Somre er magiske!

This is my favourite song right now, and i think this is gonna be the song that’s goinna define my summer!

2 kommentarer

Filed under Mikkel, ugens guf til din ipod

2 responses to “Summer Song!

  1. Somre ER magiske.
    har ledt efter navnet på den sang i sååååå lang tid – den er altid bare blevet kaldt harmonika-sangen :-)
    Tak!

  2. So true…
    Første gang jeg hørte denne, vidste jeg at den ville sidde i min øregang hele sommeren. Den er indbegrebet af sol, sommer og kolde drinks… Me like.

Skriv et svar

