On my way!

Liiiige nu er jeg på vej til fødselsdag, og jeg nåede simpelthen ikke at få snapshottet et billede hjemmefra, så i må nøjes med sådan et her diskret “jeg sidder i bussen”-billede . Hende den gamle dame ved siden af mig kigger på mig som om jeg er sindsyg, men det er jeg vel også lidt . Jeg sidder jo og tager slørede billeder af mit tøj for filan! Hey forresten, det kan jo være at jeg kan skaffe et helt billede til jer til i morgen!

Hav en god aften!

I am on my way to a good friends birthday, and I didn’t really get to snapshot my outfit before I left home, so you’ll have to do with this “I am sitting in the bus taking pictures of myself”-kinda picture . Who knows, maybe I’ll be able to snapshot a full-body one for tomorrow! Have a great night ..

1 kommentar

Filed under Mikkel

One response to “On my way!

  1. Ha ha, du kunne da lige i smug have knipset et af hende også :p

Skriv et svar

