Camilla Skovgaard A/W10

Camilla Skovgaard er nok en af de bedste skodesignere længe, og hun er især kendt for sin savtakkede kendetegnssål, men i hendes AW10-kollektion har hun leget lidt på andre legepladser, og har lavet en meget arkitektonisk wedge, der i sit udtryk giver en referencer til klassiske kinesiske pladesandaler, dog med en elegance der er unægtelig . Wedgen er lavet i både sort og grå, og min favorit er selvfølgelig den sorte!

Jeg syntes det er sjovt når designere leger og tager chancer og den kan man jo sige at Camilla Skovgaard her gjort her! De tårnhøje sko er endnu engang en eye-catcher uden lige, og jeg glæder mig da til at se om den rammer gaden for alvor . Det er i hvert fald sådan nogle som disse der gør en stolt af at være fra Danmark ..

Camilla Skovgaard, is known for her great design and impecable craftmanshib, and the design for once never disappoint . Known for her saw-tooth soles it surprised me to see these beautiful wedges with clear references to old chinese sandals made of wood, though in an elegant matter . The nice wedge, from Camilla Skovgaards A/W10 collection comes in a grey bootie version and a black sandal version, of whicch the sandal version is my favourite! This is what makes you proud to be a Dane!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Camilla Skovgaard A/W10

  1. hold op de er fine! Det håber jeg ærligt talt at de gør!

  2. Hey Mikkel, jeg ville bare lige sige tak for den utroligt søde kommentar du havde postet på min anden blog “the zero effect” (http://skinnyzero.blogspot.com/) -Jeg har nemmerlig to blogs på nettet i øjeblikket. En om mode og glade dage og en om skyggesiderne om at have en spiseforstyrrelse og tankerne der følger med sådan en psykisk “lidelse”.

    Og så ville jeg også lige sige at selfølgelig ved jeg at du har slået Gemma videoen op på din blog pga. tøjet og hvor smuk den er (for det er den virkelig).

    Kærligst
    Cille

Skriv et svar

