A little event!

Jeg fik denne her mail fra Tina fra Dixie for et par dage siden om et lille event i Message her i morgen, og jeg tænkte at jeg ville bringe budskabet videre da vi allesammen godt kunne bruge at spare nogle penge en gang imellem .

Samtidigt fik jeg en idé! Hvis det nu var at der var stemning for det, ville jeg selv tage derind og møde nogle af jer læsere . Så kunne vi tage en lille snak, og vi kunne møde hinanden i virkeligheden .. Jeg ved jo godt at det måske er lidt et skud i tågen eftersom jeg er lidt sent ude, og samtidigt fordi jeg jo kun har ca 500 faste læsere, men alligevel kunne det da være meget sjovt .

Jeg har tænkt mig at jeg ville dukke op i den Message der ligger inde på Vimmelskaftet, så hvis i kunne tænke jer at lave et lille blogger-meeting i den forretning, så skriv en lille kommentar her, og så skrive jeg i morgen om dommen bliver at jeg tager derind .. Jeg kan jo eventuelt komme med nogle gode tøj-råd eller vise jer mine favoritting ..

Just a little rant about an event in some Danish stores!

7 kommentarer

Filed under Mikkel

7 responses to “A little event!

  1. Liv

    Er der rabat i alle message butikker, eller kun den på Vimmelskaftet??

  2. Det skulle være i alle Message’s forretninger!

  3. Ihh, jeg tror godt jeg kunne tænke mig at komme derind, håber jeg kan få det til at passe med de tusind andre ting jeg skal i morgen, hvornår ville du være der?

  4. Hej Agnes :)

    Jeg regner med at være der ved en 19-tiden hvis det er ..

    Knus

  5. Så tror jeg godt jeg kan nå derind ;)

  6. Jeg tror måske at jeg bliver lidt forhindret mht. syvtiden, fordi jeg lige er blevet kaldt ud til casting i dag, men hvis det er vil jeg meget gerne kigge forbi bagefter, dog ved jeg ikke helt hvad tid det bliver :S . Lidt nederen .

  7. Helene Vang

    Vi vil hellere hilse på dig på Roskilde ;)

Skriv et svar

