Trench trench trench ..

Okaaaym jeg har jo snakket lidt om de der trench-coats før, men da jeg fik en lille pressemeddelse fra Burberry her forleden dag kunne jeg ikke lade være med at forelske mig lidt . I pressemeddelelsen stod der en lille info om en capsule collection Burberry har lanceret i forbindelse med deres Brit Collection . Capsule kollektionen kaldes for April Shoer, og det er meningen at den skal bringe noget sjov og ballade ind i den øvrige Brit kollektion, hvilket jo også betyder masser af farver .

Dog holder jeg mig til denne smukke trench coat . Jeg er jo ikke så meget til farver i tøj .

Double Breasted Trench – Ca. 6400 Kr.

Selve trenchen er meget enkel og klassisk men jeg syntes dog at detaljerne som den meget rundede krave og det at den er lidt kortere end normalt er meget sjovt . Faktisk er den lige præcis hvad jeg vil betragte som den perfekte trench! Tjek hele April Showers kollektionen ud HER!

Well, I’ve been talking a little about trenches before, but when i recieved a message about Burberry’s latest capsule collection, called April Showers, i couldn’t help but love this short, doublebreasted trenchcoat . The capsule collection itself is mean to be a colorful and funny addition to the Brit Collection, and i really think they’ve succeded with some really nice styles . This is my favourite though . But hey, I am not THAT into color you know, so that’s just me . Check the April Showers collection out HERE!

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Trench trench trench ..

  1. Smuksak af en trench coat! Er ret vild med kraven.

  2. Jeg var ellers lige så glad for min nyligt indkøbte trench, men den der bringer den jo rent til skamme. Den er virkelig smuk!! Øv altså :b

  3. Jeg har aldrig brudt mig om trenchcoats før, fordi jeg synes de fleste af dem ligner sådan lidt noget inspector gadget-fis; men den her, er jo drop dead gorgeous!

  4. great post as usual!

Skriv et svar

