My new ring ..

.. er faktisk tre badeforhængsklemmer, jeg har taget på fingeren . Jeg fandt disse gamle badeforhængsklemmer hjemme hos min veninde Fie i lørdags da hun hold fødselsdag og jeg blev enig med mig selv med det samme om at de kunne altså være superfede som en lille fingerring . Så på røg de og jeg syntes nu selv det ser ret ok ud .

Det lidt rå industrielle look de skaber giver en ret fed effekt og jeg kan egentligt godt lige tanken om at de har holdt et eller andet badeforhæng i Valby oppe i gud ved hvor lang tid! Hvad syntes i? Skal de blive på eller skal de af?

At my friends birthday this Saturday i found these shower curtain rings in her bathroom, and i immediately got the idea of putting them on my finger as rings . I like the raw look they make, as they’re kinda industrial ..

What do you think? Should i keep them on, or should i leave them off?

1 kommentar

Filed under fashion, Ikke kategoriseret, inspiration, Mikkel

One response to “My new ring ..

  1. De ser rigtigt fede ud, det skal helt klart blive på! Men jeg ville vildt gerne se et billede hvor man kan se hele hånden også? Så man kan se det som en helhed (:

Skriv et svar

