This is the best!

Jeg er kæmpe fan af Gareth Pugh’s androgyne kollektioner og SS/10 var en af de bedste jeg længe har set, da Gareth med den kollektion bevægede sig lidt væk fra sit hårde ydre, med meget bastante kollektioner hen til en mere drømmeagtig og blød verden, med masser af chiffon . Gareth Pugh’s kollektioner har altid været kendt for at være meget hårde og med denne opblødning viser han bare at hans repertoire er konstant udvidende ..

De smukke, hårde kreationer blandet med bløde svævende chiffon, skaber en drømmende effekt der rammer mig lige i hjertet . Alt lige frå konstruktionen til det endelige resultat er så gennemført, at jeg får helt ondt i maven, og jeg ville virkeligt ønske at jeg kunne tage nogle af de sager på som der vises på denne runway . Og jeg vil bare gerne have mere . MERE MERE MERE!

With the SS10 collection Gareth Pugh moved away fro mhis though exterior and moved into a new sphere with romanticism and beauty, and he did it with style . The edgy and rough styles mixed with the amazing flowing chiffon dresses set the mood to ba an androgynous and amazing collection with never befor seen craftmanship . And so it was . One of the most beautiful collections from Gareth Pugh .

1 kommentar

Filed under fashion, Ikke kategoriseret, inspiration, News, trend

One response to “This is the best!

  1. Flawless! silhuetterne er jo fuldstændigt utrolige :)

Skriv et svar

