Boom, I fell in love ..

.. with clogs! Jeg har tidligere luftet min tvivl om clogs’ne, men nu er jeg qoo procent solgt .. Ingen tvivl . Jeg forelskede mig for vildt i trenden efter jeg så de her fantastiske kattebasser fra Miu Miu .

Cat-print Clogs – Ca. 2500 kr.

Jeg ved ikke hvad der er med Miu Miu’s dyreprints, men det er som om at den romantiske franske landstemning de skaber med deres smukke pasteller og navy-farver rammer dybt i hjertet på alle lige i øjeblikket . Mig inklusive . Mmmhm, jeg vil have noget katteprintet . Lige nu!

.. with clogs! I’ve been quite off with the whole clog-trend, meaning i’ve never understood it, but now i’ve seen these babies, and i fully get it . CLOGS ARE FANTASTIC! .. And what is it with Miu Miu and they’re romantic prints? It’s like they’ve taken over the world of fashionistas . Me inclusive . Gimme some catprint!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Boom, I fell in love ..

  1. Det er det første par clogs jeg er faldet for – men nøj hvor er de fine :)

  2. Årh… de er godt nok fede… Er det læder eller stof – dét som misserne er trykt på ?

  3. paulinalykke

    Jeg tror lige jeg er blevet forelsket :-O !!

Skriv et svar

