Them rings ..

Bare en lille hurtig en inden jeg skal til fødselsdag . Lily havde de super svedige fingerringe på fra Yves Saint Laurent på til Cheap Monday festen i torsdags og jeg fik lige snapshottet et lille iphonebillede (sorry fordi det er rystet!) .. Er helt vilde med dem og det look de skaberr og jeg kan simpelthen ikke andet end at elske dem . God jeg ville ønske at jeg kunne gå med dem! But i cant .

Og det sjove er at det er lige de her to farver jeg bedst kan lide af ringene . I loooooove!

Lily wore these super cool rings from YSL at the Cheap Monday party this thursday and i am so jealous on her . These are particularly my favourite ones out of them all . GIMME!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Them rings ..

  1. Emma

    Du kan sgu da sagtens tage dem på! Det ville passe fedt til dig :)

  2. neej, så fint! :)

  3. Jeg synes da også sagtens du kan gå med dem, bare se på Pelayo, han har den til højre :)

Skriv et svar

