Proenza

Jeg var til hyggemiddag i går, som gik over i noget druk og jeg har det bare helt vildt dårligt idag .. Jeg har derfor også lige spist just-eat sammen med mandslingen, og jeg skal så meget sove noget mere .. Jeg skal i hvert fald ikke bevæge mig . OVERHOVEDET!

Nå men jeg har i et stykke tid haft det her billede liggende, og jeg har ikke været helt sikker om jeg skulle poste dem eller ej . De er jo super fede, og seje, men samtidigt er de også super duper dyre!

Curved Wedge Sandal – ca. 8700 kr.

Faktisk syntes jeg ikke kun at de er super fede, jeg syntes de mega overdrevet super fantastisk fede! Hælen er sjov, og slangeskindet blandet med de lækre lak-detaljer er lige i skabet hos mig . Sig velkommen til Proenza Schouler . Min nye lover!

I’ve had this pic on my computer for a while now, and i was really doubty wether to post it or not . And now i am posting it . Because i have been looking at this snake-varnish-plastic mix sandal for quite a while now and i must admit that i have fallen inlove . In love with these fantastic wedges . Hello Porenza Schouler, my new lover!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

