bARBARA Ì gONGINI AW/10

Som i tidligere så var jeg hos Noise PR i løbet af pressedagene, og jeg var i sær vild med bARBARA Ì gONGINI-kollektionen . Den er meget mørk og punket og indeholder alle verdens materialer lige fra bomuld til læder, samt masser af metal! Personligt er jeg helt vild med kollektionen, men det skyldes vist som Katrine sagde forleden dag “Vi er sgu ved at blive lidt punkede hva?” ..

Og som i nok kan forstå er der faktisk intet i denne kollektion der er min favorit, da jeg faktisk er helt vild med alt jeg så, dog kan jeg ikke vise 200 styles på siden her uden at det bliver lidt tacky, så derfor får i disse fem . Den øverste jakke er lang og ret fed, og jeg syntes den ville passe rigtigt godt til et helt sort outfit (lige noget jeg ville elske!), og generelt elsker jeg bare detaljerne på alt tøjet . Det er så gennemført at det nærmest løber mig koldt ned af ryggen! OG så ville jeg elske at have det hele på . Også gerne på samme tid, selvom jeg nok ville se lidt stor ud . Så hej til dig bARBARA . Du er fantastisk!

This is the bARABARA Ì gONGINI AW10-collection and i am absolutely in love wit hit . The clothes are inspired by the 80’ies punk scene, and i find it to be a little bit goth to . I don’t have one single favourite in this collection, i like every style, and i really wish i could show you everything, but unforunately i can’t . The coat at the top is really growing on me and i would love to own it right now . Along with all of the other styles . Hi bARBARA . You’re amazing!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

