Talking about fur ..

Ja nu vi er ved den lækre pels fra Strenesse, så var det faktisk ikke den eneste lækre pels der var at finde hos Noise PR, nej denne super fede pels fra Barbara i Gongini var der også, og jeg må indrømme at jeg var lige så solgt i den som den fra Strenesse . Den var dog lidt federe detaljemæssigt, da den havde både hætte og det hele . I kommer selvfølgelig til at se mere fra Barbara i Gongini AW10 senere, men jeg ville nu bare flashe denne her først .

Så det kan godt være der ikke går langt tid før jeg skal have mig en pels .. Selvom jeg så skal vælge mellem Mandslingen eller den . Ja det ville sgu være for kontroversielt til ham, og jeg ville nok også ende med at være lidt pimpdaddy agtig . Men jeg lever sgu i drømmen ..

There were more than one fur at Noise PR, and i loved every single one of them . This extravagant fur is from the Barbara i Gongini AW10-collection and i actually liked this a little more then the one from Strenesse . This fur had a hoodie in it, and i really like the idea of a hoodied fur . Maybe it’s time for me to go get one, either though my BF would hate it . I am living in the dream!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “Talking about fur ..

  1. Mænd/fyre med pels rocks!

  2. unchatblanc

    selvom mænd i pels ofte bliver lidt for puff daddy agtigt, tror jeg en sort pels ville klæde dig ret godt .. du rocker ret mange ting, andre fyre burde skydes for at gå i!

Skriv et svar

