My two lovers!

Jeg har en forkærlighed for sko det er vidst ikke en hemmelighed, men jeg blev helt lykkelig i går da jeg så disse to tøser stå ved siden af hinanden . De havde jo de skønneste sko, og mine favoritsko, på . De er begge set før, og er ikke specielt en nyhed, men hold op hvor er de fede alligevel .

Det er jo selvfølgelig de savtakkede sko fra Camilla Skovgaard og de lækre Acne Atacomaer . Ja, need i say more? Billedet har jeg forresten tyvstjålet fra Marie og Charlotte, men det er faktisk mig der har taget billedet, jeg havde bare ikke taget mit eget kamera med!

Yesterday at the Weekday party these two girls where standing next to each other looking fierce! I especially loved that they were wearing my favourite shoes, the Acne Atacoma’s and the Camilla Skovgaard Sawtooth wedges . God i wish i could own and wear both pairs, but i can’t .. I borrowed the pic from Marie and Charlotte, but it was actually me who took it, i just dadn’t bring my own camera so i used theirs!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, trend

One response to “My two lovers!

  1. Louise

    Atacomaerne er bare så gamle og alle har dem.. Kom over dem!

Skriv et svar

