Acting all Gala ..

Ååååh ja, jeg har simpelthen haft den mest random dag i verden . Jeg har været i skole, med tømmermænd og det hele og så har jeg været på strøget med Dea, derefter har jeg puttet i sengen, og om lidt er hen til mandslingens veninder og hygge med mad og vino! Det skal sgu nok blive godt, er jeg sikker på ..

Nå men jeg faldt over det her billede på Marie og Charlotte‘s blog, taget af mig imens jeg tjekker mails .

Og jeg syntes jo selv at billedet minder lidt om nogle man har set af Gala Gonzalez . Åh jeg er altså ret vild med Gala . Det er nok også derfor jeg bilder mig selv det ind . Men det er da ret fedt hva?

Nå men hav en rigtigt god fredag aften allesammen!

Well, my day has been all about hangovers, and now i am getting ready to go Mr BF’s friend to eat some nice food and drink some vine .. I wanted to show you this pic Marie took of me yesterday, i really think it has a Gala Gonzalez-y feel to it . Maybe it’s because i like her style so much . I’m officially a groupie!

3 kommentarer

Filed under Mikkel

3 responses to “Acting all Gala ..

  1. HAHAHAHAHAHA <3
    du er sød.

    kys C

  2. Du er Gala <3 og du er flot.

    kys

  3. Det er et rigtig godt billede (:

Skriv et svar

