Strenesse A/W10

Jeg var i går hos besøg hos Noise PR, der blandt andet står for mærket Strenesse, jeg personligt ikke rigtigt kendte før i går . Jeg var positivt overrasket og det var bl.a. pelsen jeg forelskede mig i! Kjolerne syntes jeg var rigtigt fine pga. det lidt arkitektoniske feel de har og samtidigt elskede jeg boyfriend-bukserne, deres snit var nemlig super fint! Men her kan i jo dømme lidt selv ud fra billederne ..

Samtidigt er kollektionen lavet i nogle lækre og dejlige materialer, der virkelig giver den en følelse af luxus . I like .

During the press round yesterday i visiter Noise PR, who, amongst other brands, carrie the brand Strenesse which i didn’t really know until yesterday . There was a lot of nice style in between and these are the ones i like best . The fur was really nice, and i mikes the very architecturel feel of the dresses . The BF-pants are also a great winner with the nice lines in them . I like!

4 kommentarer

Filed under fashion, News, trend

4 responses to “Strenesse A/W10

  1. Christoffer

    De der bukser, hører de til pige, drenge eller unisex? :)

  2. Uhh, jeg er altså vild med den pels!

  3. Caroline

    priser på kjolerne?!?!?!?
    de er smukke!

  4. Sikke nogle flotte kjoler – hvis der hang sådan en i skabet tror jeg man kunne erhverve mere end en tøjkrise!

    //Malene-Liv
    http://www.malenesliv.blogspot.com

Skriv et svar

