Iron-free!

.. Okay jeg ved faktisk ikke om den er strygefri, men de lækre komplicerede draperinger ser da i hvert fald sådan ud . Jeg er af en eller anden grund helt forelsket i den her kjole fra peter Pilotto, og det kan jeg ikke rigtigt forstå, for den minder ikke om noget jeg nogle sinde har været vild med før, dels på grund af at farverne er mega voldsomme, og så fordi den bare er en smule tacky ikke . Men tacky på den fede måde!

Torsion Printed Dress – ca 17000 kr.

Dog tror jeg da at den ville være en utrolig smuk cocktail kjole . Jeg er i hvert fald sikker på at jeg ville være bjertaget hvis en kom ind i rummet med denne på . Det er jo nærmest et helt kunstværk!

I like this dress even though i dont get why . It doesn’t resemble anything i’ve ever liked before, but still i am crazy about it! At the same time i don’t actually know if it’s iron-free, but the drapings sure seems that way!

It’s kinda tacky, but tacky in a good way and therefore i can’t help but love the almost artsy feel of it! I like Peter Pilotto . I LIKE!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Iron-free!

Skriv et svar

