A quick snapshot!

Jaaa, jeg er så småt på vej ud af døren mod Cheap Monday event i Weekday på Amagertorv (ses vi?) og så vidste jeg sgu ikke lige hvad jeg skulle smide i jeres retning, udover det her billede som den søde Kia snapshottede af mig uden foran Marc Jacobs-forretningen . Læg især mærke til den meget glade Sofie i baggrunden!

Ja det er ikke sådan lige når man bliver fanget midt i en telefonsamtale! Nåmen ud af døren med mig .. Hav en god aften!

I am on my way to an event Cheap Monday is having in the Weekday store on Amagertorv, and i thought i’d might share this little pic that Kia took of me yesterday . Can you guys spell caught of guard?!  Notice cute little Sofie in the background .. She was in a great mood!

I’m off . Have a great night!

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “A quick snapshot!

  1. Hahaha, det er et nice billede :D

  2. You look so good!Very stylish :)

  3. Elsker virkelig billedet!! ;D

  4. paulinalykke

    Kan du fortælle mere om de events i går til engang imellem ? og i I, mener jeg dig og Sofie :)

    Paulina Lykke

Skriv et svar

