Lady in Red!

Nejnej! Det er altså ikke fordi jeg lige pludseligt syntes jeg skal til at lege Tommy ton, jeg sad bare på Amagertorv og ventede på en veninde hvor denne her super seje kvinde gik forbi mig . Hun havde en skrigende rød jakke på, og så de lækreste høje støvler og accesories . Ja jeg ved godt at det ikke er så tydeligt på billedet, men hun så bare så godt ud i virkeligheden at jeg bare måtte poste hende!

Og jeg syntes faktisk at det er super fedt med en hel rød jakke og så bare nogle subtile accesories til, og så hun samtidigt vildt business-agtig ud fordi hun gik og snakkede i telefon! Jeg må lige have taget nogle bedre billeder hvis jeg noglesinde render ind i hende igen, men indtil videre må i lige nøjes med det her iPhone-billede . Me like!

The other day, when i was waiting for a friend, this woman walked by me, and god do i love her style . I’m not trying to be Tommy Ton or anything, notice the crappy iPhone-pic, but i really love the way she´s dressing, with the very statemented jacket en the subtle accesories . Really makes her pop huh? I must try to get some better pics of her if i ever run into her again, but for now this must do! Me like!

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “Lady in Red!

  1. Paparazzi-Mikkel! Haha, eller måske Stalker-Mikkel! : ( Ej, håber vi får nogle andre gode billeder af hende en dag, hvem ved. God søndag til dig. : D

    – Tanja Katrine

  2. Ej hvad snakker jeg om? Søndag? Godmorgen Tanja Katrine. Det er da vidst godt, at jeg skal i skole i morgen. Har haft et par fridage, så jeg troede det var søndag. Yes! :D

Skriv et svar

