I actually own color!

English translation at the bottom!

Jeg er glad for sort og hvid, det kan jeg vidst ikke lægge skjul på, men sandheden er at jeg faktisk også ejer en smule farve i min garderobe, og den tror jeg faktisk lidt skal frem her i løbet af foråret (selv om det ikke har været forår i dag .. Lortevejr!) for jeg kan vildt godt lide den lidt american highschool-agtige stemning den har . Den minder mig også utroligt meget om firserne, men det er måske også lidt fordi den er fra firserne . Med skulderpuder og det hele du!

Jacket – 2nd hand, Tee – A Question Of, Jeans – Cheap Monday

Haha, og så står man rigtigt der og skal se lækker ud hva . Ja det gik vist ikke så godt, men i forstår da lidt meningen . Jeg er forresten super glad for min tee fra AQO . Det har jeg egentlgit været længe, men ja . Og så passer denne her jakke jo bare så godt til hvide tee’s med sort print . I love you 80’er jakke . Du er den bedste! (Er det underligt at have et kærlighedsforhold til sit tøj?) Hvad syntes i om 80’er-bassen?

Nu vil jeg putte mig under dynen! Kan i have en god aften!

I love black and white, that’s no secret, but right now the spring has inspired me, and i feel a little urge to go and get some color into the wardrobe again, so i dug out this lovely red jacket i bought last year . I bought it vintage for like 10 dollars and i am so happy did, ‘cus i really like the look it gives with a white tee with black print .

It’s from the eightees with shoulderpads and all, but that doesn’t make it any less perfect, does it?

9 kommentarer

Filed under fashion, Klædeskabet, Mikkel

9 responses to “I actually own color!

  1. Michelle

    Nam – den er great til dig!
    Kærlighedsforhold er helt okay, til sit tøj.

    Den klær’ dig virkelig, og er 80’er med stil!

  2. Mor

    Kæft, jeg er stolt af du er min flotte og dygtige søn, det klæder dig helt vildt, men ærligt det gør alt du tager på. :-) <3

  3. Du ser brænd godt ud i den røde jakke! Den får dig lidt til at stråle ;)

  4. Jeg synes, den er super flot! Og elsker formen på den – meget 80’er.

    Har også selv overvejet at skifte en sort/hvide garderobe ud med en farvet en til sommer. Det går bare lidt bedre til sol!

  5. S

    diggin’ the Elvis hairdo;)

  6. Victoria

    Lækkert – intet mindre :)

  7. caroiineb

    Wow, den er lækker! :D

  8. S.

    Lækkert hår!

Skriv et svar

