Architecture

English translation at the bottom!

At jeg er glad for arkitektonisk mode er vist ikke en overraskelse for nogle af jer, og nu er jeg endnu engang faldet over et lille stykke arkitektonik, jeg bare ikke kan lade være med at holde af . I knooow i know, hvis jeg skulle købe alt det jeg forelskede mig i, ville jeg være nødt til at flygte fra hus og hjem! Men hey . Man har vel lov at drømme ikke?

Black Frame Triangle Heel – ca. 2750 kr

Skoene er lavet af en blanding af kulfiber og læder, og personligt er jeg jo HELT vild med statement accesories .. Og disse falder jo helt klart ind i den kategori, men de er jo nok lidt for sindsyge til at man faktisk kommer til at se dem på nogle! Men hvis jeg nogle sinde gør er mine våde drømme opfyldt . Gaaaah i love ya shoooes!

These sandals are sick, and if there’s one thing i really like it’s statement accesories like these . Architectural design is really my passion, and these sure fall under that category! I like ‘em especially for the carbon fiber and leather mix! Off course they’re to flashy for anybody to wear, but if i see them on the streets some day, my wet dreams will be fullfilled forever! God i love these .

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “Architecture

  1. Maiken

    Jeg synes egentlig, at man sagtens kan gå i dem. I’d do it! hvis jeg altså havde lidt flere penge at gøre med^^

  2. Michelle

    enig med Maiken, jeg ville også gerne gå i dem :)

  3. De var godtnok super fine! – Og jeg ville self. os gå i dem!!

Skriv et svar

