a little stressed out!

Jeg er totalt inspirationsforladt lige nu og ved egentligti kke hvad jeg sådan rigtigt skal skrive om . Så i stedet vil jeg vise jer det her billede som Uffe tog inden tunnelfesten i fredags! Jeg syntes selv det er ret godt, men jeg ved at mandslingen ikke kan lide det . Han siger jeg ligner en stor diskokugle, og ikke på den fede måde .

Jeg syntes det er godt, og her er det!

I dag er jeg i skole, og så skal jeg arbejd lidt på bladet senere . Det skrider totalt frem, så jeg skal bare lige have ændret formatet på et par sider! Der kommer nok mere herfra senere . GODMORGEN! Og husk; you rock!

Right now, i cand find any inspiration, so i am just posting this picture .. Uffe took it this friday and i really like it, even though Mr BF thinks i look like a giant discoball and not in the good way . I like it and here it is . Good morning to you guys! You rock!

7 kommentarer

Filed under Mikkel

7 responses to “a little stressed out!

  1. Emilie

    Fårk et fedt billede!

  2. Super fed trøje!

  3. Nanna

    Du skal ikke lytte til ham, for det her billede er for fedt ; )
    Og trøjen er genial!

  4. Lækker t-shirt (!!!)

  5. Michelle

    Arh, dumme mandsling!
    Det er et for lækkert billede – nam.

    Hvor er t-shirten fra? It is amazing!

  6. FLOTTE MIKKEL!!
    kommer snart til kbh igen, så skal vi ha’ en rigtig date :)

  7. Hej,
    I actually designed your t-shirt and have to say you totally rock it! And no, inspiration wasn´t discoballs but battlestar galactica ;-)
    greetings
    /H

Skriv et svar

