Mule

Mules er jo også en af de ting der blev bragt tilbage med Alexander Wang’s seneste kollektioner, og jeg er helt og holdent frisk på den trend da jeg syntes at det ser vildt fedt ud når de er på .. Mht. sko har jeg jo været en smulle splittet, over de forskellige trends folk har været meget ivrige efter trumfe igennem her i foråret, som f.eks. de kære clogs jeg ikke var så vild med i starten . Nu er de dog groet på mig, men jeg vil stadig vove at påstå at jeg altså meeeeeeeeeeeeeeget bedre kan lide mules . Meeeget meget bedre!

Lycra Mule Sandals – Ca 575 kr.

Denne mule fra Topshop er lidt ekstra fed fordi den har nogle straps og det kan jeg jo godt lide, samtidigt er de lavet af lycra . Ja altså de tved jeg ikke rigtigt hvad jeg syntes om, men de bliver vel lidt ekstra komfortable så . Gør de ikke?

Mules are really one of the things i would love to see a lot mor of this summer and these mules from Topshop are the perfect version of what i like . They’re made of Lycra dn you can get them through the link!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Mule

  1. Clogs har heller ikke helt fået mig overbevist endnu, men mules er jeg også med på, synes det er fint med strap’en om anklen, og clogs’ne i samme stil fra Zara vokser hos mig for hver dag der går ! :)

Skriv et svar

