Leopard Diego

Det er helt underligt at vågne op søndag morgen og ikke have tømmermænd .. Det er søreme lang tid siden at jeg har prøvet det, men en rar følelse det er det . Dog er jeg ret træt, for jeg sad oppe til sent og arbejde på bladet, men ud af det kom der også hele 4 færdiglavede sider, så det er jo kun godt! I dag skal jeg hygge med mandslingen og så skal vi nok ud og træne senere . Det bliver hyggeligt!

Jeg faldt over den her super fede Diego-taske inde på LuisaViaRoma, og jeg kan helt vildt godt lide den i leo ..

Leopard Diego – Ca. 7000 kr.

Generelt er jeg faktisk bare helt vild med designet på Diego’en, og den lækre blanding af leo-pelsen og det fede lammeskind, er bare spot on . Måske kan jeg bare ret godt lide Alexander Wang, who knows? Men den er godtnok lækker den der lille Diego . COME TO ME!!!

This version og the Diego bag simply has me going nuts . I really love the mix of the lamb skin and the leopard . Wouldn’t mind for this little babe to get it’s way into my wardrobe . Hello Lover!

2 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

2 responses to “Leopard Diego

  1. Hold op den er skøn! Var ellers i forvejen helt vild med diego tasken i læder!

  2. Jeg er så forelsket i den. Den er også smuk i almindeligt sort læder, men denne er vist mindre set rundt omkring i blogverden ;-)
    x marie, http://www.andtheblack.blogspot.com

Skriv et svar

