Tunnelparty!

I går var jeg, som sagt, til tunnelfest, og her har i et billede af mig, Mathias og Simon . Uffe var også med, men hun tog billedet . Det var en super sjov aften, og jeg håber virkelig der kommer en snart igen!

Her på billedet kan man også se hvordan jeg planlægger at bruge min ny-indkøbte hættetrøje i foråret . Med en simpel læderjakke udover . Jeg ved godt at det ikke er den mest originale styling af en sådan trøje, men det er noget jeg syntes giver et rigtigt fedt casual look . Nå, nu vil jeg smutte ud og lave mad . Hav en god aften!

Last night i went to the tunnelparty and i really had loads of fun! On the picture you can se how i plan to wear the sweatshirt i recently bought . Simpel with a leather jacket over it . Nothing new, but i love the look it gives .

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “Tunnelparty!

  1. cphlamb

    årh hvor sprødt!
    hvor blev det holdt henne?

  2. Kir

    Det lyder ret fedt. Går det simpelthen bare ud på at feste i en tunnel eller hva? og.. hvad laver man så i tunlen? :)

Skriv et svar

