Daniel Stjerne

Da jeg i sidste weekend stylede forsiden og et editorial til bladet, kunne jeg ikke gøre det uden den fantastiske fotograf Daniel, der frivilligt gik med til at skyde billederne .. For det første ved jeg at Daniel er rigtigt god, fordi jeg har arbejdet med ham selv, og for det andet så er han bare en flink fyr, der elsker rock and roll, og det kan jeg jo godt lide . Vi havede en fantastisk dag, og fik taget nogle super fede billeder, som jeg glæder mig til at vise jer!

.. Men indtil i kan se billederne til bladet, kan i jo lure noget af Daniels arbejde ud ved at trykke på billedet ovenover! Jeg er personligt helt forelsket i alt han har lavet . Props til dig seje Daniel! Tjek ham ud!

One of my favorite photographers, Daniel Stjerne, was the photographer who shot the editorial and cover for the upcoming Boohyouwhore Magazine, and the results were awesome .. But until you can see the pics in the Magazine, go check out some of his other work by clicking the pic . I really love all of his work!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, Mikkel

Skriv et svar

