Crosser!

Jeg var til tunnelfest i går, og det var bare suuuper sjovt! Der var blandt andet høj musik, masser af mennesker, og en masse øller, hvilket jo gør at jeg kommer i mit rette element, dog havde jeg drukket lidt meget hjemmefra, så det var måske ikke den bedste idé at drikke mere, men det gjorde jeg, og det kan jeg sgu godt mærke idag . Puuuuuuha .. Ikke mindst er jeg stadig helt modeklar og jeg har fundet den her  lækre Cross-jakke fra Balmain, som jeg overhovedet ikke ville have noget i mod at eje . Overhovedet ikke .

Balmain Cross Jacket – ca 68000 kr

Problemet er bare lidt at Balmain altså godt ved hvad de vil have for en læderjakke, og den koster hvad jeg tjener på et år, kommer jeg til at blive i drømmen . Farvel læderdrøm . Farvel (sagt med rystende stemme og tårer i øjnene!) .

I went to a party in a tunnel last night and it was really fun . Today i am a bit hung over, but i still love fashion you know, and this is fantastic . I really like Balmain, and i really love this jacket, but it costs what i make in a year and therefore i am just gonna keep dreaming . It’s so beautiful!!!!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “Crosser!

  1. jeg ved godt denne ikke er en tro kopi, men der er da lidt over den, måske en mulighed:

    http://www.newlook.com/browse/productDetail.jsp?icCategory=cat490048&icProduct=190014741&icSort=-myBestSellerScore

    wemaketherules.wordpress.com

Skriv et svar

